Retourneren
Wilt u het product ruilen, omdat u er niet tevreden over bent of omdat het defect is? Dan kunt u het product retour sturen, wij zullen dan met een passende oplossing komen!
Geef hieronder aan wat voor uw situatie van toepassing is om de retour aan te melden;
Uw bestelling is beschadigd of defect bij aankomst
U bent niet tevreden over uw bestelling
Uw bestelling is beschadigd of defect bij aankomst
Als uw bestelling bij aankomst beschadigd of defect is, dient u deze binnen 14 dagen als retour aan te melden. U kunt het product kosteloos terug sturen naar onze service afdeling, waar wij de klacht zullen onderzoeken. Na ontvangst van het product ontvangt u zo spoedig mogelijk een nieuw product.
Klik hier om uw retour aan te melden onder; bestelling is beschadigd of defect bij aankomst.
Uw bestelling is onjuist
Als u een onjuiste bestelling heeft ontvangen, dient u deze binnen 14 dagen als retour aan te melden. U kunt het product kosteloos terug sturen naar onze service afdeling. U ontvangt zo spoedig mogelijk de juiste bestelling.
Klik hier om uw retour aan te melden onder; bestelling is onjuist.
U bent niet tevreden over uw bestelling
Als u niet tevreden bent over uw bestelling kunt u gebruik maken van uw herroepingsrecht. Kijk voor uw rechten op de pagina; ‘’herroepingsrecht’’.
Als u voldoet aan het herroepingsrecht kunt u tegen €6,95 het product retour sturen. U ontvangt dan zo spoedig mogelijk het aankoop bedrag terug op uw rekening.
Klik hier om uw retour aan te melden onder; niet tevreden met de bestelling.
Het product is defect binnen de garantietermijn
Als uw product defect is binnen de garantietermijn van 2 jaar en u voldoet aan de garantievoorwaarden, heeft u recht op garantie. Kijk op de pagina ‘’garantie’’ of u aan de voorwaarden voldoet.
Als u voldoet aan de garantievoorwaarden kunt u het product kosteloos retour sturen naar onze service afdeling, waar u klacht onderzocht zal worden. Uw product zal naar de fabrikant gestuurd worden voor reparatie of u ontvangt zo spoedig mogelijk een nieuw product.
Klik hier om uw retour aan te melden onder; product is defect binnen de garantietermijn.
Het product is defect buiten de garantietermijn
Wanneer uw product defect is buiten de garantietermijn van 2 jaar, kan er geen aanspraak gemaakt worden op de garantieafhandeling van Go-Easy. U kunt contact opnemen met de fabrikant om de reparatiemogelijkheden te bespreken.
Voor eventueel advies omtrent een reparatie die buiten de garantietermijn van 2 jaar valt kunt u contact opnemen met Go-Easy.
Telefoon: 06-38246350
Mail: [email protected]